Trainer Customer Interaction

Word jij onze Trainer Customer Interaction?

Kom erbij

Wij roepen kennis overdragen en jij roept… e-learning! Precies. En vind je het niet alleen leuk om mensen iets bij te brengen, maar kun je het ook nog eens heel erg goed? Als je dan ook nog eens modules kunt ontwikkelen voor e-learning, dan drinken we graag snel een kopje koffie met jou!

Het team

Customer Interaction is het grootste Chapter (zo noemen wij onze afdelingen) bij NLE. We denken altijd na over hoe we onze klanten nog sneller en beter kunnen helpen. Dat doen we met digitale én persoonlijke service. En het liefste tegelijkertijd. Klanten kunnen bijvoorbeeld 24/7 een antwoord op hun vragen vinden op onze uitgebreide servicepagina. Die vullen we constant aan en is dus continu in ontwikkeling. Komen ze er toch niet uit? Dan komen de klantadviseurs van Customer Interaction via WhatsApp, LiveChat, Twitter en Facebook to the rescue!

Bij Customer Interaction wordt er gewerkt in autonome teams die we Circles noemen. We vinden het belangrijk dat iedereen de middelen heeft om optimaal te presteren. We bieden tools  waarmee iedereen zichzelf en elkaar nóg beter kan maken. En daar hebben we jouw expertise bij nodig!

Wat ga je doen?

We nemen alleen genoegen met de beste klantadviseurs (Members) voor ons Chapter. Jij helpt ze naar de next level én spuit ze oranje-groen. Echte NLE’ers herken je aan hun enthousiasme, ondernemende en zelfstandige houding en ‘wittiness’. Jij weet precies hoe je dat er maximaal uithaalt.

Samen met de andere trainer geef je vorm aan de NLE-Academy. Jullie geven klassikale trainingen en breiden de member journey uit met extra skills. Je weet enerzijds waar behoefte aan is vanuit de members en anderzijds onderhoud je nauw contact met de andere Chapters, zodat je altijd een stap vooruit kunt denken. Zo zorg je ervoor dat het kennisniveau van de members altijd spot on is. Daarnaast help je mee onze kennisbank uit te breiden en aan te vullen met e-learning.

Verder bied je ondersteuning bij:

  • Werving en selectie van nieuwe Members;
  • Coaching van gasttrainers (uit de praktijk);
  • Doorontwikkeling van de online servicetools voor onze klanten.

Ook niet onbelangrijk

We nemen onszelf niet te serieus, maar jouw taken wel. Bovendien bewegen we snel bij NLE. Dat betekent dus veel werk. Altijd. Van hard werken worden wij blij en dat verwachten we ook van jou. Work hard, play hard!

Wij vragen

  • Minimaal hbo denk- en werkniveau;
  • Je bent vanzelfsprekend communicatief en didactisch vaardig;
  • Je spreekt en schrijft perfect Nederlands en kunt anderen coachen op taalvaardigheid;
  • Je gaat projectmatig te werk, ook en vooral bij strakke deadlines;
  • Je hebt aantoonbare ervaring met het geven en ontwikkelen van trainingen;
  • Je hebt kennis van en ervaring met e-learning, adaptive learning en LMS;
  • Ervaring met Wordpress is een pre;
  • Ervaring in de telecombranche is een dikke pre;
  • Je bent beschikbaar voor 40 uur per week.

Wij bieden

  • Vanaf minuut 1 veel uitdagingen en kansen;
  • Ondernemende en ambitieuze bedrijfscultuur;
  • Ruimte voor het volgen van trainingen en opleidingen;
  • Jonge en gezellige collega’s;
  • Deelname aan organisatiebrede projecten;
  • Waardering voor creativiteit, eigen inbreng en ideeën;
  • Passend salaris en pensioenregeling;
  • Veel verantwoordelijkheid en vrijheid;
  • Een inspirerende werkplek in ons kantoor in hartje Rotterdam.

Ik wil erbij!

Heb jij net jouw eigen omschrijving gelezen? Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging en start je liever nog vandaag dan morgen? Reageer dan via onze sollicitatiepagina en richt je motivatie aan Sharon van Callias. Heb je nog vragen over de functie? Stuur ook deze dan naar Sharon van Callias (sharonvancallias@nle.nl).

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Meer

Wil je meer over ons weten? Bekijk dan ook eens ons YouTube-kanaal of Instagram-account.