Top 5 belangrijkste vragen

1. Gaat de televisieaansluiting via internet of via kabel?

Wij bieden interactieve tv aan. Met interactieve tv kijk je digitaal tv via internet. Tv kijken via internet heeft zo z'n voordelen. Je kunt dan onder andere live pauzeren, tot wel 6 programma's tegelijk opnemen en gebruikmaken van Programma Gemist.

2. Ik wil mijn contract verlengen. Hoe doe ik dit?

Je sluit een contract af voor de duur van 1 of 2 jaar. Loopt je contract bijna af? Dan doen we je binnenkort een mooi verlengaanbod. We houden je er graag bij!

3. Hoe kan ik mijn verhuizing doorgeven?

Ga je verhuizen? Wij verhuizen graag met je mee! Is de datum van de sleuteloverdracht al bekend? Je geeft je verhuizing eenvoudig door via de alles-in-1-app. Onze Klantenservice neemt vervolgens binnen een paar werkdagen telefonisch contact met je op om de verhuizing te bespreken en in orde te maken. Wil je dat we tijdig starten op het nieuwe adres? Geef je verhuizing dan minimaal 30 dagen van tevoren aan ons door. Meer weten? Op ons forum leggen we je uit hoe een verhuizing in zijn werk gaat.

4. Wordt mijn oude provider door jullie opgezegd?

Heb je gekozen voor onze gratis overstapservice? Dan kun je lekker achterover gaan zitten, want wij zeggen jouw contract voor je op. Je kunt alleen gebruikmaken van de overstapservice als jouw huidige provider is aangesloten bij vereniging COIN. Deze vereniging is een samenwerking van Nederlandse aanbieders van elektronische communicatiediensten en -netwerken. Via COIN kunnen providers onderling de overstap regelen. Kun je niet kiezen voor onze overstapservice? Dan kunnen wij de overstap niet voor je regelen en moet je zelf je contract even opzeggen. Gelukkig is dat ook zo gepiept!

5. Hoe kan ik contact opnemen met de Klantenservice?

Wij geloven in écht goede service, altijd en overal. Antwoorden op je vragen wanneer het jou uitkomt. En daarom zetten wij met NLEx in op volledig digitale service. Zo heb je altijd binnen no time antwoord op je vraag! Op onze servicepagina kun je 24/7 een antwoord op je vraag vinden. Heb je problemen met installeren, werkt je internet niet goed of heb je een andere technische vraag? Ga dan even door onze troubleshooter heen. Heb je meer behoefte aan een uitgebreide toelichting, slimme oplossing of andere klantervaringen? Dan is het NLE-forum the place to be!