Top 5 belangrijkste vragen

1. Het Alles-in-1-pakket dat ik nu heb werkt gewoon, waarom zou ik overstappen?

Omdat je nu waarschijnlijk te veel betaalt voor internet, televisie en/of bellen. En dat kan anders, vinden wij. Wij schudden de telecommarkt op en dat doen we met écht lage prijzen, zoals je van ons gewend bent. We maken daarbij gebruik van het stabiele, betrouwbare netwerk van KPN. Een fijne combinatie dus. En je krijgt natuurlijk ook de keuze uit alle bekende televisiepakketten en -zenders.

Daarnaast begrijpen wij dat het belangrijk is dat je WiFi écht werkt. Daarom geven we je een gratis WiFi-versterker cadeau bij je aanmelding!

2. Hoe makkelijk is overstappen naar Alles-in-1 van NLEx?

Overstappen is zo gepiept! Je meldt je gewoon aan via onze website. Je komt dan op een pagina waar je direct ziet welk pakket je op jouw aansluiting kunt afnemen en wat de internetsnelheid is die we op jouw adres verwachten te halen. Hier kun je ook selecteren welke producten en extra pakketten je graag af wil nemen. Wanneer je je aanmeldt, zie je direct of wij jou een overstapservice kunnen bieden. Als je hiervoor kiest dan regelen wij de overstap voor je. Je hoeft hier zelf niets voor te doen!

3. Blijft mijn internet gewoon werken tijdens de overstap?

Als je gebruikmaakt van onze overstapservice (afhankelijk van wie je huidige provider is) zit je zo kort mogelijk zonder internet, tv of bellen. Dit kan maximaal 1 dag zijn. Je moet dan natuurlijk wel je huidige pakket deïnstalleren net voordat je ons pakket installeert. Kies je voor installatie door een NLEx-installateur, dan is het internet actief zodra de installateur alles heeft geïnstalleerd. Als je geen gebruik kunt maken van onze overstapservice vanwege je huidige provider, raden we je aan om de overstapdatum goed af te stemmen met de gewenste startdatum bij NLEx.

4. Uit welke tv-pakketten kan ik kiezen?

Met Tv Basis ontvang je meer dan 100 tv-zenders met haarscherpe digitale kwaliteit en 100 radiozenders! Je kunt het basiszenderpakket upgraden en kiezen voor een van de vele extra zenderpakketten. De keuze is reuze! Je vindt hier een overzicht van alle pakketten. Nog een voordeel: de extra zenderpakketten kun je per maand opzeggen óf natuurlijk bijbestellen.

Vanaf 4 juli 2017 vindt er een aantal zenderwijzigingen plaats. Lees daarover alles in deze topic.

5. Kan ik internet ontvangen van NLEx?

Via de postcodecheck op de website zie je meteen of wij je internet kunnen leveren. Ontvang jij internet via een koperaansluiting? Dan heb je een ISRA-punt nodig. Het ISRA-punt is het aansluitpunt waarop je aansluiting je huis binnenkomt. Bij glasvezel heet dit FTU. Zonder ISRA-punt of FTU kun je dus geen internet ontvangen. No worries, (bijna) ieder huis heeft een ISRA-punt of FTU. Lees hier meer over het ISRA-punt.

Heb je nog meer vragen? Bekijk dan onze complete servicepagina.