Top 5 belangrijkste vragen

1. Gaat de televisieaansluiting via internet of via kabel?

Wij bieden interactieve tv aan. Met interactieve tv kijk je digitaal tv via internet. Tv kijken via internet heeft zo z'n voordelen. Je kunt dan onder andere live pauzeren, tot wel 6 programma's tegelijk opnemen en gebruikmaken van Programma Gemist.

2. Het lukt me niet om zelf te installeren. Wat nu?

Ben je al geprobeerd met onze Troubleshooter? Dan ga je stap voor stap door de installatie heen. Of probeer het eens met behulp van het filmpje hieronder. Lukt het toch niet? Geen probleem! We trommelen gewoon een installateur voor je op. Je kunt hier een afspraak maken.

Internet installeren

Click and play

3. Hoe kan ik mijn verhuizing doorgeven?

Ga je verhuizen? Wij verhuizen graag met je mee! Is de datum van de sleuteloverdracht al bekend? Je geeft je verhuizing eenvoudig door via de Alles-in-1-app. Onze Klantenservice neemt vervolgens binnen een paar werkdagen telefonisch contact met je op om de verhuizing te bespreken en in orde te maken. Wil je dat we tijdig starten op het nieuwe adres? Geef je verhuizing dan minimaal 30 dagen van tevoren aan ons door. Meer weten? Op ons forum leggen we je uit hoe een verhuizing in zijn werk gaat.

4. Ik wil mijn contract verlengen. Hoe doe ik dit?

Je sluit een contract af voor de duur van 1 of 2 jaar. Loopt je contract bijna af? Dan ontvang je binnenkort per mail een superscherp verlengaanbod. Heb je de e-mail niet meer? No worries! Je kunt ook verlengen door in te loggen op Mijn NLE. Als je het aanbod niet scherp genoeg vindt, ben je natuurlijk vrij om over te stappen. Maar je begrijpt dat wij ons best gaan doen om onze prijzen knetterscherp te houden. Dan kun jij lekker blijven zitten. Wel zo fijn!

5. Hoe kan ik contact opnemen met de Klantenservice?

Wij geloven in écht goede service, altijd en overal. Antwoorden op je vragen wanneer het jou uitkomt. En daarom zetten wij met NLEx in op volledig digitale service. Zo heb je altijd binnen no time antwoord op je vraag! Op onze servicepagina kun je 24/7 een antwoord op je vraag vinden. Heb je problemen met installeren, werkt je internet niet goed of heb je een andere technische vraag? Ga dan even door onze troubleshooter heen. Heb je meer behoefte aan een uitgebreide toelichting, slimme oplossing of andere klantervaringen? Dan is het NLE-forum the place to be!