Top 5 belangrijkste vragen

1. Kan ik internet ontvangen van NLEx?

Met de postcodecheck op de website zie je meteen of wij je internet kunnen leveren. Ontvang jij internet via een koperaansluiting? Dan heb je een ISRA-punt nodig. Het ISRA-punt is het aansluitpunt waarop je aansluiting je huis binnenkomt. Bij glasvezel heet dit FTU. Zonder ISRA-punt of FTU kun je dus geen internet ontvangen. No worries, (bijna) ieder huis heeft een ISRA-punt of FTU. Lees meer over het ISRA-punt.

2. Ik heb me aangemeld voor NLEx. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Welkom bij NLEx! Als je je hebt aangemeld voor NLEx ontvang je uiterlijk 1-2 dagen voordat je kunt beginnen met installeren je pakket. Het kan dus zijn dat je ‘m eerder ontvangt. Je krijgt een track & trace-code zodra het pakket onderweg is. We raden je aan om de producten niet eerder dan de definitieve activatiedatum te installeren. Deze datum vind je in de mail met de subjectline ‘We zijn er bijna klaar voor!’.

3. Hoe installeer ik mijn alles-in-1-pakket?

Hé handige Harry! Ga je zelf aan de slag? Dat mag natuurlijk! We hebben een complete handleiding voor je gemaakt zodat je binnen een paar stappen internet, televisie en/of bellen hebt. Kom je er toch niet helemaal uit? We hebben hieronder een paar topics voor je uitgelicht die je op weg kunnen helpen. Of ga stap voor stap door onze troubleshooter heen.

NLE-forum

4. Hoe werkt vooraf betalen?

Bij NLEx betaal je vooraf. Het eerste maandbedrag wordt ongeveer 3 tot 4 weken voor de gewenste activatiedatum automatisch van je rekening geschreven. Zodra we het bedrag binnen hebben, gaan we achter de schermen voor je aan de slag! Je betaalt met die eerste betaling alvast de eerste maand waarin je gebruik maakt van onze alles-in-1-diensten. Het tweede bedrag dat we afschrijven is het maandbedrag voor de tweede maand. Als je extra kosten hebt gemaakt in de eerste maand, omdat je bijvoorbeeld een film hebt gehuurd, wordt dat ook op je tweede factuur verrekend.

5. Ik heb een vraag. Waar vind ik een antwoord?

Wij geloven in écht goede service, altijd en overal. Antwoorden op je vragen wanneer het jou uitkomt. En daarom zetten wij met NLEx in op volledig digitale service. Zo heb je altijd binnen no time antwoord op je vraag! Op onze servicepagina kun je 24/7 een antwoord op je vraag vinden. Heb je problemen met installeren, werkt je internet niet goed of heb je een andere technische vraag? Ga dan even door onze troubleshooter heen. Heb je meer behoefte aan een uitgebreide toelichting, slimme oplossing of andere klantervaringen? Dan is het NLE-forum the place to be!