Thanks

Super dat je dit hebt laten weten! Zo kunnen we je straks een aanbod doen dat nóg beter bij je past. Hieronder lees je de ervaringen van een aantal van onze testklanten die zich al hebben aangemeld voor Alles-in-1 van NLEx.

Sander is er al bij

"Toen ik te horen kreeg dat de aanmeldpagina live stond voor de testers, heb ik me direct aangemeld. En dat ging gelukkig erg soepel! Het aanbod dat ik kreeg was duidelijk en overzichtelijk. Nu moet ik nog even geduld hebben tot de NLEx-doos bezorgd wordt en tot de NLEx-installateur zich meldt voor de installatie. Ik ben benieuwd!"

Wim & Marja zijn er al bij

"We zijn officieel op 8 augustus overgestapt, maar vanwege vakantie hebben wij het een paar dagen later pas geïnstalleerd. Dit was gelukkig geen probleem en Ziggo stopte pas met beeld geven toen we alles van NLEx hadden geïnstalleerd. De installatie zelf ging supervlot, de handleiding was duidelijk en er zaten gelukkig niet zoveel snoertjes bij. In het begin konden we niet opnemen, terwijl we dit wel besteld hadden. Nadat we dat bij NLE gemeld hadden, was het gelukkig ook weer snel opgelost. Zowel beneden als boven hebben we nu een schitterend beeld en het internet is ook nog eens hartstikke snel."

Dirk-Jan is er al bij

"De aanmelding verliep eigenlijk zonder problemen. De installatie ging snel en nadat de installateur mijn pakket had geïnstalleerd, werkte alles prima. Tot ik een paar dagen later ineens zonder internet zat. Behoorlijk balen! Ik heb NLE gebeld en de volgende ochtend stond er een monteur op de stoep. Wat bleek nou: in het gezamenlijke gemeentekastje zat er een kabeltje los. Waarschijnlijk gebeurd bij de installatie van een andere aansluiting. Het was dus gelukkig snel opgelost!"