Focus op de klant

Ook qua klantgerichtheid willen wij als NLE de markt scherp houden. Wij willen het anders doen dan de traditionele energiebedrijven. Beter.

Daarom zijn wij sinds enkele jaren extreem gefocust op onze klanten. We kunnen wel zeggen – net als onze traditionele collega’s – dat we investeren in onze mensen, systemen en processen om het steeds beter te doen (wat ook zo is), maar het resultaat telt. Daarom publiceren wij als enige energiebedrijf onze klanttevredenheidscijfers en ‘recensies’. Gemeten en verzameld door een onafhankelijk bureau. En zonder dat daarop redactie plaatsvindt (afgezien van schuttingtaal).

Onze medewerkers krijgen gemiddeld een cijfer boven de 8. Dat is mooi, maar nog niet genoeg. Ons doel als energieleverancier is om de beste klantenservice van Nederland te worden. Niet alleen in de energiemarkt, maar van het hele land.

"Ik werk zelf bij een Klantenservice. Had weinig aan te merken op telefonisch contact met uw Klantenservice."

Beoordelingscijfer: 8

- Review op Tevreden.nl