Uit eigen doos

Wat mag het kosten?

Je kent ze vast wel, die reclamecampagnes van energie-aanbieders waarin je een gratis iPad of barbecue van een bekend merk wordt beloofd als je nú overstapt. Maar je weet eigenlijk best dat je zo’n hebbeding uiteindelijk zélf betaalt. Toch?

Zoveel mogelijk overstappers
De missie van ons bedrijf was en is om de energiemarkt open te breken. Als wij ons reclamebureau vertelden wat voor reclamecampagne wij wilden hebben, zeiden we steevast: “Het enige dat we willen bereiken, is zo veel mogelijk overstappers. We hoeven geen Gouden Loeki.” Dat hebben we geweten. Het resultaat was dat we in recordtijd honderdduizenden nieuwe klanten hebben gekregen. Maar ook dat er inmiddels twee Loden Leeuwen op onze schoorsteenmantel staan (en dat we biertaps hebben weggegeven die bijna niemand wilde hebben).

Nog lang niet 'open'
Toch is de markt volgens ons nog lang niet ‘open’. Bijna 60 procent van de Nederlanders is nog nooit overgestapt. Wij zullen dus dóórgaan met het maken van spraakmakende campagnes. Maar onze aanbiedingen worden voortaan eenvoudiger en transparanter. En als wij je een cadeautje geven, vertellen we eerlijk hoeveel jou dat kost. Dat beloven we.

Wij gaan door
Wij zijn nu al de vierde leverancier van Nederland met bijna 750.000 elektriciteit- en gasaansluitingen. Hoe meer mensen er overstappen, hoe meer concurrentie. Des te lager de energieprijzen en des te beter de dienstverlening. Ook zetten wij ons in voor een verstandige overgang naar duurzame energielevering. Dat is onze rol. Wij houden de markt scherp en daardoor betaalt iedereen minder voor energie. En we gaan door.

Lees ook

Jokkebrokken
Abracadabra
Niet leuker
Uit eigen doos
Waarheid als een poe