You're on the prod environment.
Ontvang
mooie
bonus

Vul je gegevens in en bereken je voordeel

Adresgegevens

Verbruik

Ik wil een schatting maken

In wat voor huis woon je?

Annuleren
Appartement
Rijtjeshuis
Hoekwoning
2 onder 1 kap
Vrijstaand

Het type huis waarin je woont heeft vooral invloed op je gasverbruik. Zo duurt het bijvoorbeeld vaak langer om een vrijstaand huis te verwarmen en koelt het dan ook sneller af.

Uit hoeveel personen bestaat je huishouden?

Vorige stap
1
2
3
4
5+

Het aantal personen bij je thuis heeft invloed op elektriciteit- én gasverbruik.

Ben je overdag veel of weinig thuis?

Vorige stap
Veel
Gemiddeld
Weinig

Hoe vaker je thuis bent, hoe meer elektriciteit en gas je verbruikt.

Fijn! Je bent al klant bij ons.

Wij leveren al stroom en/of gas op dit adres. Nieuwsgierig naar onze lage tarieven als je je contract verlengt? Klik op ‘Bekijk aanbod’ óf bel met ons op 0800 - 4664.

Bekijk verlengaanbod

Helaas, het lukt tijdelijk niet om je aanbieding te berekenen.

We werken aan een oplossing! Probeer het over 5 minuutjes weer of bel ons. Dan helpen wij je graag per telefoon.

Je kunt ons bereiken op werkdagen van 09.00-15.00 uur via
020 - 205 55 56(lokaal tarief).

Opnieuw proberen

Helaas, het lukt tijdelijk niet om je aanbieding te berekenen

Je kunt ons bereiken op werkdagen van 09.00-15.00 uur via 020 - 205 55 56 (lokaal tarief)

100% groene energie
Superscherpe tarieven
Wij regelen de overstap

Meterstanden doorgegeven? Tijd om te vergelijken! Vul je jaarverbruik in en bekijk wat je daarvoor bij ons betaalt exclusief ‘Kom erbij’-bonus. Kom erbij!

"Het was de eerste keer, maar was verrast over de snelheid en behulpzaamheid."

Beoordelingscijfer: 10

- Review op Tevreden.nl

Stap nu over

voor gas en 100% groene energie

Bekijk aanbod
Ontvang
mooie
bonus

Betaal niet langer te veel voor energie

Bekijk aanbod

Overstappen

Van aanmelding tot levering

Bevestiging aanmelding + energiecontract

Je ontvangt binnen een minuut een bevestiging van je aanmelding. In deze bevestiging vind je je contract, je tarieven, de startdatum van de levering en je inloggegevens voor Mijn NLE.

Wettelijke bedenktijd

Vanaf het moment dat we je energiecontract naar je verzonden hebben, gaat de wettelijke bedenktijd van 14 kalenderdagen in. Binnen de bedenktijd kun je het energiecontract annuleren zonder opgaaf van reden. Maar we houden je er natuurlijk veel liever gewoon bij!

Overstapservice

Met onze gratis overstapservice regelen wij de volledige overstap. Wij zeggen het contract op bij je huidige leverancier en zorgen dat je tijdens de overstap niet zonder energie komt te zitten.

Je termijnbedrag

7 werkdagen voor je overstap ontvang je een e-mail van ons waarin we je termijnbedrag en het eerste incassomoment bevestigen. De daaropvolgende termijnbedragen worden steeds op of omstreeks de laatste werkdag van iedere maand geïncasseerd.

Verzoek meterstanden / uitlezen slimme meter

Heb je een slimme meter? Dan lezen we de beginstanden automatisch uit. Als je geen slimme meter hebt, ontvang je van ons een e-mail waarin we om de meterstanden vragen. Je geeft de meterstanden gemakkelijk online door. De beginstanden gebruiken we aan het einde van het leveringsjaar om de jaarnota op te maken.

Start levering

De geplande startdatum van de levering staat vermeld in de bevestiging van je aanmelding. Wij zeggen het contract met je huidige leverancier op per die datum.

Meterstanden doorgeven

Het is een kleine moeite: je meterstanden doorgeven. Toch is het doorgeven van je meterstanden belangrijk, voor je energieleverancier én ook voor jou. Je meterstanden zijn namelijk de basis van de facturatie. Het is mooi moment om te zien of (en hoeveel) je bij NLE kunt besparen als je overstapt. Hoe je dat op basis van je meterstanden kunt berekenen? Trek de meterstanden van vorig jaar af van je huidige meterstanden en geef dit verbruik van het afgelopen jaar aan ons door. Wij berekenen vervolgens hoeveel je kunt besparen. Bekijk nu jouw voordeel!