You're on the prod environment.

NLEx is Budget Alles-in-1 geworden

Eind 2016 begonnen wij als eerste energiebedrijf met het aanbieden van internet, tv en bellen. En dat maakte wat los in Nederland. Binnen een jaar hadden we al ruim 40.000 aanmeldingen voor ons Alles-in-1-pakket en waren we de snelst groeiende Alles-in-1-provider. In 2018 hebben NLE en Budget Energie de krachten gebundeld om de traditionele markten nog beter te kunnen uitdagen en de prijzen voor energie en internet, tv en bellen zo laag mogelijk te houden.

NLEx heeft daarom een nieuwe naam gekregen, namelijk Budget Alles-in-1 (Internet, TV en Bellen). Hierdoor kunnen we onze klanten nog meer voordeel bieden. Het netwerk blijft het betrouwbare netwerk van KPN.

Wat verandert er voor jou?

We leveren vanaf nu je Alles-in-1 onder de nieuwe naam Budget Alles-in-1. Ook op je factuur en op je bankafschrijving vind je deze naam terug. Uiteraard verandert het maandbedrag niet en blijven de kosten voor internet, tv en bellen laag. Je apparatuur blijft hetzelfde en hoef je dus niet terug te sturen.

Voor het inzien van je facturen, het wijzingen van je gegevens of je Alles-in-1-pakket, kun je inloggen op MijnBudget. Hiervoor gebruik je dezelfde inloggegevens als voor Mijn NLEx. We hebben al je gegevens uit Mijn NLEx voor je overgezet.

Ben je energieklant van NLE?
Voor energie blijf je klant bij NLE. Je termijnbedrag voor energie blijft hetzelfde en je kunt nog steeds online al je energiezaken regelen via Mijn NLE.

Eenmalige €25,00 combikorting voor klanten van NLE en NLEx
Klanten die naast Alles-in-1 bij NLEx ook energie bij NLE afnemen, hebben recht op de eenmalige combikorting van €25,00. Heb je de combikorting nog niet ontvangen? Dan wordt deze uitgekeerd nadat je een jaar klant bent bij NLE en NLEx, zoals afgesproken.

Elke maand € 5,- combikorting?
Stap dan met je energie over naar Budget Energie! Klanten die Budget Alles-in-1 combineren met Budget Energie krijgen combikorting. Dat is € 5,- korting op je maandbedrag. Stap nu over via budgetthuis.nl/energie.

Alles op een rijtje

  • Alles-in-1 wordt vanaf nu geleverd onder de nieuwe naam Budget Alles-in-1
  • Je maandbedrag blijft hetzelfde en wordt afgeschreven door Budget Alles-in-1
  • Je kunt al je zaken online regelen via MijnBudget
  • Je inloggegevens blijven hetzelfde

Contact met onze Klantenservice
Vragen? We staan voor je klaar! Hieronder hebben we de meestgestelde vragen over deze verandering voor je op een rijtje gezet. Toch liever persoonlijk contact? Dan helpen onze Klantenservicemedewerkers je graag verder. Je kunt hiervoor bellen naar 088-7307377.

Meestgestelde vragen

Ik ben ook energieklant van NLE, hoe werkt dat?

Voor energie blijft je klant van NLE. Je termijnbedrag voor energie blijft hetzelfde en je kunt nog steeds online al je energiezaken regelen via Mijn NLE.

Wat verandert er voor mij als NLEx-klant?

We leveren vanaf nu je Alles-in-1 onder de nieuwe naam Budget Alles-in-1. De communicatie die we versturen ziet er vanaf nu anders uit en ook op je factuur en op je bankafschrijving vind je de naam Budget Alles-in-1 terug. Uiteraard verandert het maandbedrag niet en blijven de kosten voor je Alles-in-1-pakket laag. Als je een modem, tv-ontvanger en/of WiFi-versterker hebt, dan blijven deze hetzelfde en hoef je die dus niet terug te sturen.

Je kunt vanaf nu ook op onze nieuwe website terecht. Voor het inzien van je facturen, het wijzigen van je gegevens of je Alles-in-1-pakket, log je in op MijnBudget. Hiervoor gebruik je dezelfde inloggegevens als voor Mijn NLEx. We hebben al je gegevens uit Mijn NLEx voor je overgezet.

Verandert mijn internetsnelheid en/of het zenderaanbod van televisie?

Nee, er verandert verder helemaal niets. We blijven de door jou gekozen producten leveren. Zowel je internetsnelheid als het zenderaanbod van televisie, blijft ongewijzigd.

Krijg ik een nieuw contract?

Het contract dat je met NLEx hebt afgesloten blijft gelden. We veranderen hier verder niets aan. Je krijgt de diensten alleen onder een andere naam, namelijk Budget Alles-in-1, geleverd. Heb je vragen over je huidige contract? We helpen je graag! Je kunt ons bereiken op 0800-4664.

Heb ik als NLE-klant voor energie en telecom nog recht op de eenmalige combikorting van € 25,-?

Klanten die naast Alles-in-1 bij NLEx ook energie bij NLE afnemen, hebben recht op de eenmalige combikorting van € 25,-. Heb je deze korting nog niet ontvangen? Dan wordt deze uitgekeerd nadat je een jaar klant bent bij NLE en NLEx, zoals afgesproken.

Hoe kan ik inloggen op MijnBudget?

Je kunt vanaf nu inloggen op MijnBudget. Hiervoor gebruik je dezelfde inloggegevens als voor Mijn NLEx. We hebben al je gegevens uit Mijn NLEx dan voor je overgezet.

Wat kan ik regelen op MijnBudget?

Je kunt de volgende telecomzaken online regelen via MijnBudget:

  • Extra zenderpakketten en belbundels aan- en uitzetten
  • Online je verhuizing doorgeven
  • Altijd inzicht in je kosten
  • Online je nota`s bekijken
Verandert jullie rekeningnummer?

Ons rekeningnummer wijzigt niet. Betaal je handmatig? Dan kun je het maandbedrag overmaken naar hetzelfde rekeningnummer t.n.v. Budget Alles-in-1.

Wanneer heb ik recht op de maandelijkse combikorting van € 5,-?

De combikorting krijg je automatisch als je tegelijkertijd energie bij Budget Energie, en Internet, TV en/of Bellen bij Budget Alles-in-1 afneemt. De combikorting wordt maandelijks vooraf uitgekeerd en wordt verrekend op de factuur voor Alles-in-1.

Wat zijn de voorwaarden voor de maandelijkse combikorting van € 5,-?

De combikorting krijg je automatisch als je tegelijkertijd energie bij Budget Energie, en Alles-in-1 bij Budget Alles-in-1 afneemt. De combikorting wordt maandelijks vooraf uitgekeerd en wordt verrekend op de factuur voor Alles-in-1.

Verder geldt:

  • Je bent op hetzelfde adres klant van Budget Energie en Budget Alles-in-1;
  • Een eventuele actieperiode (waarin je reeds korting ontvangt op je Alles-in-1-pakket) is verstreken.

Als je een maand niet langer klant bent van Budget Energie en Budget Alles-in-1 op hetzelfde adres, dan voldoe je vanaf dat moment niet langer aan de voorwaarden voor de combikorting en ontvang je deze dus niet langer.

Let op: Als je gaat verhuizen, geef dit dan op tijd aan ons door, zodat je recht op combikorting behoudt.

Mag ik opzeggen door deze naamswijziging?

Nee, het contract en de daarbij behorende voorwaarden blijven hetzelfde. Het betreft alleen een naamswijziging en verder verandert er voor jou als klant en jouw contract dus niets.