Hoe kunnen wij je helpen?

Wij geloven in écht goede service, altijd en overal. Antwoorden op je vragen wanneer het jou uitkomt. En daarom zetten we met NLE zoveel mogelijk in op digitale service. Zo heb je altijd binnen no time antwoord op je vraag!

Kies een onderwerp

Een ogenblik geduld aub...

Hieronder vind je een aantal vragen waar wij online een antwoord op hebben

Een ogenblik geduld aub...
Selecteer hierboven een vraag.

NLE-forum

Regel het zelf op Mijn NLE

Op onze digitale omgeving Mijn NLE regel je al je energiezaken gewoon zelf. Bekijk je verbruiksoverzicht, pas je termijnbedrag aan, verander je betaalwijze, wijzig je contactgegevens of geef een verhuizing door. Lekker vanuit je luie stoel!

Ik regel het zelf

‘Hoe pas ik mijn termijnbedrag aan?’
‘Wanneer ontvang ik mijn jaarnota?’

Top 5 belangrijkste vragen

Forum

Praat mee!

Je vindt op het forum ook heel veel antwoorden. Het extra voordeel van het forum is dat je hier ook andere klantervaringen, uitgebreide toelichtingen en slimme oplossingen vindt.

Forum

"Ik werk zelf bij een Klantenservice. Had weinig aan te merken op telefonisch contact met uw Klantenservice."

Beoordelingscijfer: 8

- Review op Tevreden.nl

Alles-in-1

Combikorting

Je energie en telecom onder één dak. Wel zo handig, vinden wij. Omdat wij blij zijn met jou als energieklant krijg je eenmalig €25 combikorting als je ook internet, televisie en bellen via NLEx afneemt. Join the circle!

Doe de postcodecheck