Service Hub energie

Wij geloven in écht goede service, altijd en overal. Antwoorden op je vragen wanneer het jou uitkomt. En daarom zetten we met NLE zoveel mogelijk in op digitale service. Zo heb je altijd binnen no time antwoord op je vraag!

Waar ben je naar op zoek?

Een ogenblik geduld aub...

Kies een onderwerp

Een ogenblik geduld aub...

Hieronder vind je een aantal vragen waar wij online een antwoord op hebben

Een ogenblik geduld aub...
Selecteer hierboven een vraag.

‘Waar vind ik gegevens over mijn contract?’
‘Hoe log ik in op Mijn NLE?’

Top 5 belangrijkste vragen

NLE-forum

Regel het zelf op Mijn NLE

Op onze digitale omgeving Mijn NLE regel je al je energiezaken gewoon zelf. Bekijk je verbruiksoverzicht, pas je termijnbedrag aan, verander je betaalwijze, wijzig je contactgegevens of geef een verhuizing door. Lekker vanuit je luie stoel!

Ik regel het zelf

"NLE is erg klantvriendelijk en zoekt samen met de klant naar de oplossing!"

Beoordelingscijfer: 9

- Review op Tevreden.nl

Forum

Praat mee!

Je vindt op het forum ook heel veel antwoorden. Het extra voordeel van het forum is dat je hier ook andere klantervaringen, uitgebreide toelichtingen en slimme oplossingen vindt.

Forum

Alles-in-1

Combikorting

Je energie en telecom onder één dak. Wel zo handig, vinden wij. Omdat wij blij zijn met jou als energieklant krijg je eenmalig €25 combikorting als je ook internet, televisie en bellen via NLEx afneemt. Join the circle!

Doe de postcodecheck