Service Hub energie

Wij geloven in écht goede service, altijd en overal. Antwoorden op je vragen wanneer het jou uitkomt. En daarom zetten we met NLE zoveel mogelijk in op digitale service. Zo heb je altijd binnen no time antwoord op je vraag!

Waar ben je naar op zoek?

Een ogenblik geduld aub...

We helpen je graag! Hoe wil je contact met ons opnemen?

We zijn online op werkdagen tussen 08:00 en 21:00 uur en in het weekend tussen 11:00 en 20:00 uur. Wil je liever telefonisch contact? Dan kun je onze Klantenservice op werkdagen bellen tussen 08:00 en 18:00 uur.

Een ogenblik geduld aub...

Hieronder vind je een aantal vragen waar wij online een antwoord op hebben

Een ogenblik geduld aub...
Selecteer hierboven een vraag.

We helpen je graag! Hoe wil je contact met ons opnemen?

We zijn online op werkdagen tussen 08:00 en 21:00 uur en in het weekend tussen 11:00 en 20:00 uur. Wil je liever telefonisch contact? Dan kun je onze Klantenservice op werkdagen bellen tussen 08:00 en 18:00 uur.

‘Hoe log ik in op Mijn NLE?’
‘Mijn termijnbedrag is na aanmelding anders dan verwacht. Hoe kan dat?’

Top 5 belangrijkste vragen

Regel het zelf op Mijn NLE

Op onze digitale Mijn NLE-omgeving regel je al je energiezaken gewoon zelf. Bekijk je verbruiksoverzicht, pas je termijnbedrag aan, verander je betaalwijze, wijzig je contactgegevens of geef een verhuizing door. Lekker vanuit je luie stoel!

Ik regel het zelf

"Het was de eerste keer, maar was verrast over de snelheid en behulpzaamheid."

Beoordelingscijfer: 10

- Review op Tevreden.nl

Alles-in-1

Combikorting

Je energie en telecom onder één dak. Wel zo handig, vinden wij. Omdat wij blij zijn met jou als energieklant krijg je eenmalig €25 combikorting als je ook internet, televisie en bellen via NLEx afneemt. Join the circle!

Doe de postcodecheck