Service Hub

Hoe kunnen wij je helpen?

Vraag maar raak!

Een ogenblik geduld aub...

Kies een onderwerp

Een ogenblik geduld aub...

Hieronder vind je een aantal vragen waar wij online een antwoord op hebben

Een ogenblik geduld aub...
Selecteer hierboven een vraag.
Mijn NLE
 

Bekijk je verbruiksoverzicht

Pas je termijnbedrag aan

Verander je betaalwijze

Wijzig je contactgegevens

Verhuizing doorgeven

Naar Mijn NLE

Contactformulier
 

 

Contactformulier

De Klantenservice

NLE wil graag zo begrijpelijk, helder en vriendelijk mogelijk communiceren met onze klanten. Of klanten dit ook zo ervaren laten wij onderzoeken door een onafhankelijke partij. De resultaten worden gepubliceerd op nle.tevreden.nl en vind je ook op onze website. 

Nadat klanten contact hebben gehad met onze Klantenservice, vragen wij hen een aantal vragen te beantwoorden. De reacties geven inzicht in de kwaliteit van onze service en helpen ons onze service te blijven verbeteren. Hiernaast vind je cijfers over de klantenservice van NLE, gemeten in de periode oktober tot en met december 2015.

Onze cijfers

Adviseur: 7,6
Klantvriendelijkheid: 8,2
Eerlijkheid: 8,2
Gebruik van begrijpelijke taal: 8,2

Reactie tijdens openingstijden

Telefonisch 3 min.
WhatsApp 3 uur
Twitter 3 uur
Facebook halve dag


Een vraag buiten openingstijden?
Kijk eens op ons forum. Daar worden dagelijks vragen beantwoord door NLE'ers en andere forumleden. Wie weet staat je antwoord daar al tussen of kan een forumlid je helpen!