Service Hub energie

Wij geloven in écht goede service, altijd en overal. Antwoorden op je vragen wanneer het jou uitkomt. En daarom zetten we met NLE zoveel mogelijk in op digitale service. Zo heb je altijd binnen no time antwoord op je vraag!

Waar ben je naar op zoek?

Een ogenblik geduld aub...

We helpen je graag! Hoe wil je contact met ons opnemen?

Op werkdagen van 8:00 tot 21:00 uur (op vrijdag tot 20:00 uur) en in het weekend tussen 11:00 uur en 20:00 uur.

Oef! Heb je een beetje geduld voor ons? We hebben de afgelopen tijd een onverwacht hoge aanwas van nieuwe klanten gehad en daardoor hebben we een stuk meer vragen en verzoeken ontvangen dan normaal. We zijn keihard bezig met een inhaalslag én met het klaarstomen van nieuwe collega’s om ons te versterken! We zijn er nog niet helemaal, dus het kan wat langer duren dan je gewend bent voordat we de telefoon opnemen, je appje beantwoorden of op je e-mail reageren. Geen zorgen: we vergeten je niet, je krijgt altijd een reactie. Bedankt voor je begrip!

Een ogenblik geduld aub...

Hieronder vind je een aantal vragen waar wij online een antwoord op hebben

Een ogenblik geduld aub...
Selecteer hierboven een vraag.

We helpen je graag! Hoe wil je contact met ons opnemen?

Op werkdagen van 8:00 tot 21:00 uur (op vrijdag tot 20:00 uur) en in het weekend tussen 11:00 uur en 20:00 uur.

Oef! Heb je een beetje geduld voor ons? We hebben de afgelopen tijd een onverwacht hoge aanwas van nieuwe klanten gehad en daardoor hebben we een stuk meer vragen en verzoeken ontvangen dan normaal. We zijn keihard bezig met een inhaalslag én met het klaarstomen van nieuwe collega’s om ons te versterken! We zijn er nog niet helemaal, dus het kan wat langer duren dan je gewend bent voordat we de telefoon opnemen, je appje beantwoorden of op je e-mail reageren. Geen zorgen: we vergeten je niet, je krijgt altijd een reactie. Bedankt voor je begrip!

‘Hoe log ik in op Mijn NLE?’
‘Mijn termijnbedrag is na aanmelding anders dan verwacht. Hoe kan dat?’

Top 5 belangrijkste vragen

NLE-forum

Regel het zelf op Mijn NLE

Op onze digitale Mijn NLE-omgeving regel je al je energiezaken gewoon zelf. Bekijk je verbruiksoverzicht, pas je termijnbedrag aan, verander je betaalwijze, wijzig je contactgegevens of geef een verhuizing door. Lekker vanuit je luie stoel!

Ik regel het zelf

"Prima contact, de helpdesk weet precies waar ze over spreken en helpt bij het zoeken naar een klantvriendelijke oplossing."

Beoordelingscijfer: 9

- Review op Tevreden.nl

Forum

Praat mee!

Je vindt op het forum ook heel veel antwoorden. Het extra voordeel van het forum is dat je hier ook andere klantervaringen, uitgebreide toelichtingen en slimme oplossingen vindt.

Forum

Alles-in-1

Combikorting

Je energie en telecom onder één dak. Wel zo handig, vinden wij. Omdat wij blij zijn met jou als energieklant krijg je eenmalig €25 combikorting als je ook internet, televisie en bellen via NLEx afneemt. Join the circle!

Doe de postcodecheck