You're on the prod environment.

Zoek en vind je antwoord

Wij geloven in écht goed service, altijd en overal. Antwoorden op vragen als het jou uitkomt. We zetten daarom in op digitale service. Zo heb je in no time antwoord op je vraag!

Of kies een onderwerp

Regel het zelf op Mijn NLE

Op onze digitale Mijn NLE-omgeving regel je al je energiezaken gemakkelijk zelf. Bekijk je verbruiksoverzicht, pas je termijnbedrag aan, wijzig je contactgegevens of geef een verhuizing door. Lekker vanuit je luie stoel!

Mijn NLE

We helpen je graag

Vraag het via de chat

Chatbot Buddy staat 24/7 voor je klaar! Hij kan je snel helpen met antwoorden op de veelgestelde vragen.

Wil je liever persoonlijk contact? Dan kun je op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur chatten met één van onze medewerkers. In het weekend en op feestdagen zijn wij gesloten.

Start met chatten

*Vragen over verlengen, acties, offertes of annuleren? Bel ons dan even!

Telefonisch contact?

Chatten
is sneller!
  • Persoonlijk contact.
  • Efficiënt bij complexere vragen.
Particulier

Klantenservice: 088 - 730 73 07
Overstaplijn: 0800 4664

Wij zijn op werkdagen van 09.00-15.00 uur bereikbaar.

Zakelijk

Klantenservice: 085 - 105 13 64

Wij zijn op werkdagen van 09.00-15.00 uur bereikbaar.

Meer informatie

Persvragen

Stuur je vraag naar persvoorlichting@nutsgroep.nl

Let op: dit e-mailadres is voor journalisten.

Bedrijfsgegevens

NLE is een onderdeel van NutsServices BV.

NLE
KvK-nummer: 34297646
Btw-nummer: NL819182813B01
IBAN: NL62 RABO 0101 2100 00

Bevoegde toezichthoudende autoriteit

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) ziet erop toe dat bedrijven eerlijk concurreren en beschermt consumentenbelangen.

Autoriteit Consument & Markt
Postbus 16326
2500BH Den Haag
Website van de Autoriteit Consument & Markt