De energiemarkt is van oudsher een branche van techneuten. En die gebruiken graag moeilijke woorden. Daarnaast denken ze dat jij als klant de hele dag geïnteresseerd bezig bent met energie. Wij weten dat dat niet zo is.
Daarom gebruiken wij als NLE altijd begrijpelijke taal. Wij praten met jou gewoon Nederlands. En doen we dat volgens jou niet? Laat het ons weten. Als we het met je eens zijn, sturen we jou het boekje ‘Taal is zeg maar echt mijn ding’ van Paulien Cornelisse.
Uit eigen onderzoek bleek in 2011 dat de traditionele energiecontracten van energieaanbieders onbegrijpelijke zoekplaatjes werden gevonden. Daarom hebben wij voor jou het eerste écht begrijpelijke energiecontract ontwikkeld. Onze klanten waarderen dit energiecontract inmiddels met een rapportcijfer 8,3.
Maar we zetten onze strijd voor een meer begrijpelijke energiemarkt voort. We lobbyen onder meer voor een begrijpelijke energierekening. In 2013 hebben we daartoe in een aantal grote dagbladen onze Abracadabra-advertentie geplaatst. Want we zijn er nog niet!
NLE (voorheen de Nederlandse Energie Maatschappij) is sinds 2005 actief op de Nederlandse energiemarkt. Vanaf dag één dagen wij traditionele marktpartijen uit. Want wij geloven: hoe meer concurrentie des te lager de energieprijzen. Het uitdagen en scherp houden van traditionele markten en marktpartijen is de missie van ons bedrijf.
Wij maken gebruik van cookies om jouw ervaring op onze website te verbeteren, om content via social media te kunnen delen en om de inhoud van de website en advertenties af te stemmen op jouw voorkeuren. Je leest er meer over op deze pagina.
Door op de knop hieronder te klikken geef je ons toestemming om cookies te gebruiken. Je kan je cookie-instellingen hier aanpassen aan jouw voorkeuren.
Accepteren
Noodzakelijk en statistiek
Noodzakelijke cookies zijn nodig om onze website goed te laten functioneren. Met statistiek cookies worden (geanonimiseerd) gegevens over het gebruik van de website verzameld.
Optimale cookies
Deze cookies maken het mogelijk om onze website voor jou te verbeteren en te personaliseren. Daarnaast kunnen we je relevante aanbiedingen laten zien op websites van derden.