Contactgegevens

Wij begrijpen écht hoe belangrijk het is om connected te zijn.

Let's get social

Telefoonnummer

Klantenservice: 088-7307307 (gewoon lokaal tarief)
Overstaplijn: 0800-4664 (gratis)
Nationaal Storingsnummer: 0800-9009

Je kunt onze Klantenservice met al je energievragen bellen op werkdagen tussen 08:00 en 18.00 uur.

Bereik ons ook via social media

Openingstijden

We zijn online op werkdagen tussen 08:00 en 21:00 uur (op vrijdag tot 20:00 uur) en in het weekend tussen 11:00 en 20:00 uur.

Reactie tijdens openingstijden

Het is op het moment erg druk. Het kan dus iets langer duren voordat je een antwoord krijgt dan dat je van ons gewend bent. Geen zin om te wachten? Neem dan eens een kijkje op ons forum of vind je antwoord op onze servicepagina. Wil je toch liever persoonlijk contact? Dat mag natuurlijk! Maar houd er dan wel rekening mee dat het iets langer kan duren voordat je een antwoord krijgt.

Forum

Praat mee!

Je vindt op het forum ook heel veel antwoorden. Het extra voordeel van het forum is dat je hier ook andere klantervaringen, uitgebreide toelichtingen en slimme oplossingen vindt.

Forum

‘Waar vind ik gegevens over mijn contract?’
‘Hoe log ik in op Mijn NLE?’

Top 5 belangrijkste vragen

Regel het zelf op Mijn NLE

Op onze digitale omgeving Mijn NLE regel je al je energiezaken gewoon zelf. Bekijk je verbruiksoverzicht, pas je termijnbedrag aan, verander je betaalwijze, wijzig je contactgegevens of geef een verhuizing door. Lekker vanuit je luie stoel!

Ik regel het zelf

Postadres

Nederlandse Energie Maatschappij
Postbus 23064
3001 KB Rotterdam

E-mailadres: info@nle.nl
KvK-nummer: 24368825

 

 

Bezoekadres en personeelszaken

Rotterdam Building 
Aert van Nesstraat 45
3012 CA Rotterdam

Btw-nummer: NL814554039B01
IBAN: NL37INGB0003157965