Zo gepiept!

Met je laptop op de bank, met je smartphone op werk of met je tablet in bad.

Overstappen is zo gepiept!

Stap over!

Wil je overstappen naar NLEx of ben je op zoek naar een nieuwe provider voor je nieuwe woning? Overstappen naar NLE is zo gepiept! Helemaal als je alles door ons laat regelen. Wij zorgen dat je niet zonder internet komt te zitten. Ook als je zelf je overstap doorgeeft helpen wij je! Aanmelding voor ons Alles-in-1-pakket heb je zo (overal) gedaan. Meld je nu aan en join the circle!

Combikorting

Je energie en telecom onder één dak. Wel zo handig, vinden wij. Heb jij al energie van NLE en wil je voortaan ook internetten, televisie kijken en bellen via NLEˣ? Goed plan, want dat is voor jou namelijk éxtra voordelig.

Word je klant voor energie en daarna voor Alles-in-1, dan krijg je eenmalig €25,00 korting. Ben je al klant voor Alles-in-1 en wil je ook energie van NLE, dan krijg je eenmalig €12,50 per energieproduct, bóvenop onze superscherpe tarieven! Gewoon, omdat we blij met je zijn. De korting verrekenen we aan het einde van het jaar. 

Stappen

Als je aanmelding bevestigd is, sturen wij je binnen een uur een contract toe. Na de wettelijke bedenktijd van 14 dagen ontvang je een mail over je eerste incasso.  Nadat deze is voldaan, kunnen we de installatie plannen. Tenzij je ervoor kiest om de installatie zelf te doen natuurlijk! Alle informatie voor installatie wordt naar je gemaild. Je ontvangt een Track & Trace-code zodra het Alles-in-1-pakket naar je onderweg is. Na ontvangst kan de installatie beginnen door onze installateur of door jezelf. Zodra alles is geactiveerd, krijg je nog een bevestigingsmail en een start- en einddatum van je contract. Alles wijst zich vanzelf, dus je hoeft je nergens druk over te maken.

Overstappen

Van aanmelding tot levering

1

Je ontvangt binnen een minuutje een bevestiging van je aanmelding. We gaan dan gelijk aan de slag om je alles-in-1-contract op te maken. Je ontvangt je contract binnen enkele dagen.

roadmap-item

Bevestiging aanmelding + alles-in-1-contract

2

Vanaf het moment dat we je alles-in-1-contract naar je verzonden hebben, gaat de wettelijke bedenktijd van 14 kalenderdagen in. Binnen de bedenktijd kun je het alles-in-1-contract annuleren zonder opgaaf van reden. Maar we houden je er natuurlijk veel liever gewoon bij!

roadmap-item

Wettelijke bedenktijd

3

Met onze gratis overstapservice regelen wij de volledige overstap. Wij zeggen het contract op bij je huidige provider (dat kan wel alleen als je nu bij KPN, Netvisit, Online, Plinq, T-mobile Thuis, Tele2, Telfort, XS4ALL, Delta of Ziggo klant bent). We zorgen ervoor dat je tijdens de overstap niet zonder internet en tv komt te zitten of door je overstap extra moet betalen. Zit je bij een andere provider, bij meerdere providers of ga je binnenkort verhuizen? Dan moet je zelf je contract opzeggen.

roadmap-item

Overstapservice

4

Heb je gekozen voor installatie door een installateur? Dan bellen we je binnen enkele dagen na aanmelding om een installatieafspraak te maken. Was je klant bij Ziggo? Dan komt de installateur gratis bij je langs. Ook als je voor een glasvezelpakket kiest, komt de installateur gratis langs.

roadmap-item

Installatieafspraak

5

Bij NLEx betaal je je maandelijkse bedrag voorafgaand aan de maand van levering. Het maandelijkse bedrag voor de eerste maand wordt dus voordat je online gaat van je rekening afgeschreven.

roadmap-item

Eerste incasso

6

Het alles-in-1-pakket met daarin alle apparatuur die je nodig hebt om online te kunnen, wordt naar je huis gestuurd. We verzenden het pakket met de pakketservice van PostNL. Je ontvangt van te voren een mailtje met daarin een Track & Trace-code als we het pakket op de post hebben gedaan, zo weet je precies wanneer je ‘m thuis kunt verwachten.

roadmap-item

Alles-in-1-pakket bezorgd

7

Ga je zelf installeren? In het pakket zit een handig stappenplan, zodat je zo door de installatie heen vliegt. We raden je aan om de producten niet eerder dan op de activatiedatum te installeren. Het kan na installatie een paar uurtjes duren voordat je echt online bent. Heb je gekozen voor een installateur? Dan wordt het voor je geregeld!

roadmap-item

Installatie

Good to know

Top 5 belangrijkste vragen

Supertof zo’n nieuw product van NLE. Maar we begrijpen dat je graag eerst meer wil weten. Daarom hebben wij een handig lijstje voor je gemaakt met de 5 belangrijkste vragen, zoals ‘Kan ik internet ontvangen van NLEx?’ en ‘Hoe installeer ik mijn alles-in-1-pakket?’. Dan kun je daarna met een gerust hart overstappen.

Bekijk de top 5